فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:همه ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های دفاعی را استفاده خواهیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 139
نویسنده : علی

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید بهمن نصر اصفهانی گفت: همان‌گونه که در سایر بخش‌های دفاعی چنین سرمایه‌گذاری‌هایی وجود دارد از ظرفیت‌های موجود در بخش‌هایی که نیاز داریم استفاده خواهیم کرد.

اباذر جوکار ظهر امروز در حاشیه مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی جوانان خوش‌فکر و خلاق دانست و گفت: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات هدایت و استفاده از جوانان و دانشگاه‌ها در بخش دفاعی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید بهمن نصر اصفهانی ادامه داد: با توجه به اینکه پهپادها در بسیاری از حوزه‌ها همچون حوزه دفاعی، علمی، مستندسازی و ... مورد استفاده و بسیار کم‌هزینه هستند افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تمایل دارند در جایی باشند که دیده شوند و در یک عرصه رقابتی توانایی‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه اصفهان سرآمد در این حوزه است و بسترهایی را در حوزه و کانون هوایی دارد برای شرکت‌کنندگان این شرایط را فراهم آوردیم.

امیر جوکار در ادامه با تأکید بر لزوم حضور سرمایه‌گذاران در این عرصه اظهار داشت: بهره‌برداری از ایده‌های شرکت‌کنندگان و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران با توجه به نیاز بخش دانشگاهی به حمایت و همچنین ارتباط آن‌ها با یکدیگر موجب ظهور خلاقیت‌های بیشتر به‌روزتری خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید بهمن نصر اصفهانی تصریح کرد: در این مسابقات شرکت‌کنندگان در حوزه هوایی و هوانوردی تجارب جدیدی را کسب می‌کنند و ما نیز همان‌گونه که در سایر بخش‌های دفاعی چنین سرمایه‌گذاری‌هایی وجود دارد از ظرفیت‌های موجود در بخش‌هایی که نیاز داریم استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قطعاً فردی که در این زمینه زحمت بکشد توسط دستگاه‌های مربوطه دیده خواهد شد، گفت: همچنین افراد با توان فکری با توجه به توانی که گذاشته‌اند حمایت مادی می‌شوند.

امیر جوکار در پایان با اشاره حضور بیش از 50 تیم در این مسابقات اظهار داشت: به تمامی تیم‌های شرکت‌کننده لوح شرکت داده می‌شود و به سه تیم اول هر بخش نیز جوایزی اهدا خواهد شد.




:: برچسب‌ها: پدافند،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: